CíLE PROJEKTU
Zvýšení návštěvnosti stánku firmy Hewlett-Packard na akci eD WORLD
Zviditelnění klienta
Stánek firmy Hewlett-Packard se měl od ostatních stánků na konferenci eD WORLD odlišit díky domácím limonádám. Chtěli, aby kelímky s potiskem putovaly po konferenci a zvyšovali povědomí o jejich značce.
Efektivnější obchod
Díky naší limonádě návštěvníci u stánku strávili více času a pracovník firmy Hewlett-Packard tak mohl v klidu prezentovat nabízené produkty. Tím se zvýšila šance na uzavření obchodu.
Realizace
Produkce
Navrhli jsme pro klienta vhodný počet a příchutě limonád, které může nabízet. Kromě nápojů jsme dodali i obrandovaný dřevěný stánek a plastové kelímky, prostě vše potřebné.
Branding
Předložili jsme několik variant grafického návrhu brandingu stánku i kelímků. Zajistili jsme i samotné polepení kelímků a výrobu a instalaci dřevěného loga na stánek.
Obsluha
Zajistili jsme přípravu a instalaci stánku na místě. Součástí stánku byla naše zkušená obsluha.
Služby
Balíček služeb obsahoval návrh vizuálu, přípravu tiskových dat, realizaci brandingu, pronájem stánku s obsluhou a 700 kusů domácích limonád.
Výsledky
Větší zapojení návštěvníků
Chutné občerstvení zajistilo vyšší návštěvnost a lidé strávili delší čas u stánku. Nejdříve je zaujala limonáda a pak svou pozornost obrátili k prezentovaným produktům firmy Hewlett-Packard.
Organická reklama
Firma Hewlett-Packard byla na konferenci vidět. Nejen díky vlastní prezentaci a stánku s občerstvením, ale především kvůli kelímkům s logem. Ty přitáhly další žíznivé návštěvníky ke zdroji osvěžení.
“Díky JUICEE a jejich skvělému cateringu jsme na veletrhu měli super ohlas. Vůbec jsme nečekali takovou návštěvnost na stánku.”